Translate

antonis-discofantasy.blogspot.gr


Discofantasy @ Ντίσκο Φαντασία.

ΑνακοΙνωση

ΑνακοΙνωση
Τα δείγματα μ' αυτό το σήμα σημαίνει ότι διαγωνίζονται αυτή τη χρονιά.

Πέμπτη 5 Μαΐου 2011

Να ζήσουμε να τον θυμόμαστε

Καλησπέρα σας δεν γνωρίζω αν είδατε τις φωτογραφιες που έχω βάλει
αν δεν την έχετε δει ειναι οι φωτογραφιες από το Λαϊκό προσκύνημα στον Θανάση Βέγγο.
Θέλω πριν συνεχίσω να ευχαριστήσω το αφεντικό μου που μου εδωσε την άδεια να βρεθώ
στον αγαπημένο μου καλλιτέχνη. Χωρίς την άδεια του δεν θα βλέπαμε αυτές τις εικόνες.
Το πρωί, μόλις έφτασα στον χώρο της εργασίας μου έθεσα το αίτημά μου να Φύγω στις 12"00 το μεσημέρι
δεν είπε αμέσως το ναι μέσα μου όμως πίστευα πως θα με άφηνε.Στις 12"00 μου έδωσε ο ιδιος την άδεια να φύγω
Από τη μία χαρά και από την άλλη λύπη.χαρα γιατι θα πήγαινα στον αγαπημένο μου καλλιτέχνη και λύπη για το χαμό του καλλιτέχνη
Πολύς κόσμος Πολλά τα Στεφάνια που κατέθεσαν φίλοι και γνωστοί από τον πρωθυπουργό, από τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας
Στεφάνια από ηθοποιούς απο οικογένειες Μουσικοσυνθετών από Πανελλήνια Ένωση Κρατουμένων Αγωνιστών Μακρονήσου,και τον Παναθηναϊκό.
Άνθρωποι κάθε ηλικίας μικροί και μεγάλοι ήθελαν να τον αποχαιρετίσουν για τελευταία φορά είδα ηλικίες πολύ μεγαλύτερες από του κυρίου Βέγγου
άνθρωποι με αναπηρίες,παλαίμαχους ποδοσφαιριστές,γνωστούς και άγνωστους ηθοποιούς.Τέλος Πριν κλείσω θέλω να σας πω οτι
το μπλοκ το έχω για χόμπυ και αν με ρωτήσετε αν μου αρέσει Θα σας απαντήσω, όχι.Αλλιώς το φανταζόμουνα.
Στο Λαϊκό προσκύνημα για τον Θανάση Βέγγο Θα πήγαινα είτε είχα το μπλοκ είτε όχι είναι αυθόρμητο πιστεύω να με καταλάβατε.
Συλληπητήρια στην οικογένεια του κυρίου Θανάση Βέγγου.

  Να ζήσουμε να τον θυμόμαστε....
  ΑΘΑΝΑΤΟΣ                

Δεν υπάρχουν σχόλια: